17 sty 2015

Mój przykładowy jadłospis

Oto mój dzisiejszy jadłospis z rozpiską zjedzonych kalorii, białka, tluszczu i węglowodanów. Informacje o składzie produktów zawarte są w tabeli na ich opakowaniach lub na stronach internetowych, np. ilewazy.pl
Na początku diety takie liczenie było męczące, bo nie miałam zielonego pojęcia, co i ile ma czego, ale teraz (gdy mniej więcej codziennie jem podobnie) wszystko robię już "na oko".

Omlet z serem żółtym i boczkiem

Na śniadanie ulubiony omlet:)) Mój ogólny przepis: Omlet: proste i szybkie jedzenie
Dzisiejszy ze zdjęcia zawiera 3 jajka, 2 plastry boczku i 5 plastrów sera.
Do tego kawa z mlekiem.
Razem: 838 kcal, 40 g białka, 72 g tłuszczu, 7 g węglowodanów.

Karkówka pieczona

Na obiad karkówka natarta przyprawą do grilla, pieczona w naczyniu żaroodpornym ok. 1h (po pół godziny na każdej stronie) w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Do tego duża łyżka majonezu.
Do picia herbata z cytryną.
Razem: 878 kcal, 41 g białka, 80 g tłuszczu, 1 g węglowodanów.

Czekolada z całymi orzechami

Na kolację trochę słodkości, z których wg mnie czekolada z orzechami (ta dokładnie z migdałami, Biedronka) to najlepszy wybór. Do picia rumianek.
Razem: 584 kcal, 9 g białka, 41 g tłuszczu, 42 g węglowodanów.

Łącznie cały dzień:

2300 kcal
białko: 90 g
tłuszcz: 193 g
węglowodany: 50 g

PS Do tego oczywiście picie wody (ja np. lubię pić 1-2 szklanki przed każdym posiłkiem plus dowolnie w ciągu dnia:))


O tym, dlaczego stosuję akurat taką dietę przeczytasz tutaj: Mój przykładowy jadłospis cd.