22 maja 2020

Mail nr 8 - Ela

A teraz mail od Eli (opublikowany za zgodą autorki), która jest na diecie niskowęglowodanowej dopiero od kilku dni. Jak się czuje, czy ma jakieś problemy oraz o co się martwi? - O tym przeczytasz poniżej (zachowana oryginalna pisownia), a w następnej notce moja odpowiedź:

„Witam Cię Justyna,
przeczytałam Twój blog od deski do deski DZIĘKI ZA NIEGO!!! Ja póki co jestem dopiero nowicjuszem w temacie diety nisko ww. 
Dziś jestem 8-my dzień na twojej diecie i stąd pytanie na świeżo- ciągle mnie chce się pić, czy to normalne? Zazwyczaj mniej piłam może dlatego. Pozatym czuję się świetnie, nie mam póki co zaparć a tego bałam się najbardziej. Obecnie staram się jeśc 40 g W (potem sobie planuję zwiększyć do 70), białko 100-110 g, tł . 150-160 g co razem tworzy 2000 kcal.
Mam pytanie odnośnie białka, bo dużo go teraz zjadam ? : boje się, że urosną mi mięśnie i się „rozrosnę”, a tego nie chce... Nie mam problemów z wagą, ważę 57 kg, 169 cm. Czy przy takich ilościach białka co u siebie wprowadziłam nie wzrośnie mi za dużo masa mięśniowa? i oczywiście waga? dodam, że jestem osobą aktywną fizycznie, od kilku lat regularnie ćwiczę 3-4 razy w tygodniu.
Jeszcze mi się pytanie nasunęło czy raz na jakiś czas jesz więcej węgli coś ala carb nite w celu wyrównania hormonów? I czy bierzesz jakieś witaminy na włosy i paznokcie?
Pozdrawiam Ela”

Szukaj

POLECANY POST

Co robić, aby schudnąć? - 12 kroków na cały 2018 rok

Chcesz wziąć się w garść i w końcu zająć się swoją sylwetką, ale nie wiesz co robić i od czego w ogóle zacząć? - Jeśli tak, to mam coś, co ...