14 sierpnia 2020

Mail nr 11 - Marta

Mail od czytelniczki (opublikowany za zgodą autorki), która jest na diecie ketogenicznej od roku, schudła 15 kg, ale ma niestety rozstępy i cellulit. Jak ćwiczy oraz jakie praktyki żywieniowe stosuje Marta? - O tym poniżej (zachowana oryginalna pisownia), a w następnej notce moja odpowiedź:


„Cześć  ,

jestem na keto od roku. generalnie dzięki ograniczaniu ww. schudłam 15 kilo, jestem mega zadowolona, ale niestety patrząc na ciebie daleko mi do ideału… mam nieco wydęty obwisły brzuch i rozstępy na pośladkach, cellulit (u cb go nie zauważyłam) zaczęlam wspomagać się masażerem, stosuję peelingi, ale to nic nie daje. do tego czasem czuję się spuchnięta, choć nie wiem po czym za bardzo, bo jem mało węgli, często 10-20 g, przy większych ilościach mam napady głodu… najgorszy jest ten zwisający brzuch, nie schudłam też do końca z nóg, nadal mam wielkie udziska

ćwiczę 3x w tygodniu pole dance plus chodzę 10 tys. kroków kroków codziennie.

moje posiłki wyglądaj mniej więcej tak: śniadanie najczęściej kawa kuloodporna (z masłem i olejem koko) omlet na cukinii, obiad- kurczak na oleju koko w sezamie do tego sałatka grecka lub coś a la gyros, kolacja: twaróg / ser feta pls rukola pomidor oliwa z oliwek, awokado 1-2 (eko)

stosuję IF: w cgu dnia mam 7-8-godzinne okno żywieniowe

mogłabyś mi napisać, co o tym sądzisz?


dzięki za odpowiedź,

Marta”

Szukaj

POLECANY POST

Co robić, aby schudnąć? - 12 kroków na cały 2018 rok

Chcesz wziąć się w garść i w końcu zająć się swoją sylwetką, ale nie wiesz co robić i od czego w ogóle zacząć? - Jeśli tak, to mam coś, co ...